In een wereld waarin we permanent met elkaar verbonden zijn, waarin transparantie het hoogste goed lijkt, veranderen communicatiewetten in rap tempo. Wil je als merk klanten raken, dan zul je authentiek, geloofwaardig en sympathiek moeten zijn.
Likes kun je niet kopen, die moet je verdienen. Met storytelling, door verhalen te vertellen die relevant zijn voor je klant.
Journalistieke wortels
Rhbm weet met welke content je inspireert, prikkelt en uitdaagt. Wij hebben onze wortels in de journalistiek en weten vanuit die achtergrond precies waarmee je de aandacht van klanten krijgt én behoudt.
Crossmediaal
Al is een verhaal nog zo goed, het moet wel worden gehoord. Daarom denken we crossmediaal. De ene keer is een hoogwaardig printmagazine de beste oplossing, soms een slimme app of een functionele activatiepagina. Vaak is het een combinatie van middelen waarmee we de klanten van onze opdrachtgevers verrassen en raken.
Resultaat telt
Rhbm vertelt verhalen die opvallen, beroeren en het delen waard zijn. Maar bovenal resultaat boeken. Van likes tot leads. Na iedere uiting bekijken wij het resultaat en schaven bij daar waar mogelijk.
Waarom kiest u voor ons?
Rhbm helpt merken uitgever te worden. Omdat wij ervan overtuigd zijn dat je alleen écht contact krijgt met je doelgroep via content – goede content. Welke verhalen zijn interessant? Welke content roept op tot conversie? Waar zit de doelgroep? Hoe kun je die het beste verleiden?
Het hart van ons bedrijf bestaat uit gespecialiseerde redactionele teams die als geen ander weten hoe je effectieve en onderscheidende content maakt. Creatieven die hun sporen hebben verdiend op het gebied van journalistiek, marketing, interactiedesign en visual storytelling.
Een team gedreven door nieuwsgierigheid.
We nodigen u graag uit voor een kennismaking waarin we u laten zien welke kracht een goed verhaal heeft.
Waar kent u ons van?
Rhbm heeft ruim twintig jaar ervaring in customer media. Innovatie in creatie is altijd onze kracht geweest. Begin jaren 90 maakten wij een groot aantal gerenommeerde en prijswinnende sponsored magazines, waaronder het eigenzinnige en alom geroemde Rails voor de Nederlandse Spoorwegen.
In 2005 verkende Rhbm als eerste Nederlandse bureau de mogelijkheden van digitale magazines, met Feel it! voor Renault. Vanaf dat moment hebben we voortdurend de kansen gegrepen die de nieuwe technologie ons bood. Een mijlpaal was de introductie van Bomvol in 2007. Dit digitale magazine van Bol.com won een groot aantal awards.
Met de introductie van de iPad in 2010 zag Rhbm de mogelijkheden voor storytelling op de tablet. In opdracht van Volkswagen AG ontwikkelden wij het eerste magazine dat exclusief gemaakt was voor de iPad. Het magazine verscheen wereldwijd in acht landen, waaronder Duitsland, Australië en Japan.
Vanuit Haarlem maken wij met een toegewijd team dagelijks voor opdrachtgevers als Holland Casino, Virgin Media en Rabobank creatieve content en middelen.