Holland Casino

Favorites Magazine & Online.

Favorites Magazine

Voor haar vaste gasten biedt Holland Casino het loyaliteitsprogramma Favorites, met als belangrijkste communicatiemiddel Favorites Magazine. Een magazine dat de veertien vestigingen neerzet als unieke uitgaansgelegenheden, waar je niet alleen terecht kunt voor speelplezier.

Favorites Magazine biedt gasten een verlenging van de casinobeleving en staat volledig in het teken van de pay-off ‘Celebrate life’, over alle mooie dingen in het leven. Het biedt een aantrekkelijke mix van entertainment, speltips, interviews, achtergrondreportages en exclusieve aanbiedingen voor Favorites-gasten. Het magazine heeft een aantrekkelijke online doorvertaling op de website van Holland Casino.

Briefing

De casinomarkt is volop in beweging. De business is sterk conjunctuurgevoelig, en er is veel concurrentie bijgekomen op het gebied van uitgaan en online spelen. Door deze ontwikkelingen is CRM en het Favorites loyaliteitsprogramma steeds belangrijker geworden binnen Holland Casino.

Doelstellingen en uitgangspunten

  • Leden van het Favorites-programma informeren, inspireren en activeren
  • De inhoud van Favorites nauwer laten aansluiten bij de belevingswereld van de lezers
  • Favorites crossmediaal neerzetten om de interactie met de gasten te vergroten
  • Wensen en voorkeuren van Favorites-leden beter leren kennen
  • Favorites-leden belonen, cadeaugevoel creëren met het magazine
  • Holland Casino neerzetten als brede uitgaansgelegenheid

Resultaten

Rhbm heeft Favorites Magazine begin 2010 volledig gerestyled, op basis van een compleet nieuwe visie en bladformule. Het magazine wordt drie keer per jaar naar Favorites Card-houders gestuurd. Bij de beleving van de lezer draait het om drie begrippen: voorrang, voorrecht en voordeel. In alle uitingen van Favorites worden lezers bevestigd in hun gevoel dat ze tot een bevoorrechte groep behoren die in aanmerking komt voor exclusieve aanbiedingen. Alleen zij kunnen deze producten of diensten met korting verkrijgen.

Het magazine heeft een zeer positieve, “Clebrate Life’ uitstraling. Het plezier dat gasten aan een bezoek aan Holland Casino beleven, vinden ze weerspiegeld in de artikelen. Daarnaast is Favorites een waardevol middel voor Holland Casino om belangrijke thema’s op een aantrekkelijke manier te belichten.

Fotografie speelt een belangrijke rol om de uitstraling bij Holland Casino te laten aansluiten. Daarom worden de cover en de belangrijkste reportages en interviews gefotografeerd met professionele shoots. Rhbm neemt de totale productie voor zijn rekening: van planning, model casting, locatie scouting, het regelen van styling, visagie tot en met de uiteindelijke uitvoering.
Het plezier dat gasten van Holland Casino kunnen beleven, wordt vergroot door nuttige achtergrondinformatie en handige speltips.
Favorites Magazine biedt Holland Casino de mogelijkheid om belangrijke thema’s uitgebreider te belichten, zoals de opening van een vestiging.

Het plezier dat gasten van Holland Casino kunnen beleven, wordt vergroot door nuttige achtergrondinformatie en handige speltips.
Bijzondere aandacht is er voor de fotografie, die grotendeels specifiek voor het magazine is geschoten.
Het magazine heeft een aantrekkelijke online doorvertaling op de website van Holland Casino.